طراحی بسته بندی لوازم آرایشی و بهداشتی

طراحی بسته بندی محصولات آرایشی و بهداشتی اهمیت زیادی در بحث رقابت در صنعت زیبایی دارد. در بازار و فروشگاه های آنلاین و حضوری انواع و اقسام محصولات زیبایی را می بینید که در طرح و رنگ و پکیجینگ متنوع عرضه می شوند. هرچند کیفیت محصول در فروش آن تاثیر به سزایی دارد، اما این بسته بندی منحصر به فرد لوازم آرایشی است که قیمت، اصالت و حتی کیفیت را در نگاه اول تعیین می کند. قطعا وقتی وارد فروشگاه می شوید، اگر محصول آرایشی جلوی روی شما بسته بندی بی کیفیت و ضعیفی داشته باشد، ناخداگاه تصور شما این است که خود محصول هم از کیفیت بالایی برخوردار نیست.

با یک طراحی بسته بندی مناسب، برند خود را از دیگر رقبا در قفسه های محصولات زیبایی متمایز می کنید و در برندسازی و برندینگ موفق تر عمل خواهید کرد. بسته بندی محصولات آرایشی گویای کیفیت، ارزش و هویت برند و وجه تمایز با رقبا در این صنعت است. پس پیشنهاد ما به شما این است که همان قدر که به محصول اهمیت می دهید به پکیجینگ و جعبه محصولات آرایشی و بهداشتی هم توجه کنید.

فرم مشاوره رایگان طراحی بسته بندی

نمونه های طراحی بسته بندی لوازم آرایشی و بهداشتی

انواع بسته بندی محصولات زیبایی و بهداشتی

نوع و جنس بسته بندی و جعبه لوازم آرایشی بهداشتی بسته به دارو یا لوازم و مواد به کار رفته در آن ها متفاوت است. برای مثال برای داروها شما نمی توانید از جعبه های فلزی که مستقیم با دارو در تماس است استفاده کنید؛ چرا که واکنش شیمیایی دارند و در این شرایط جعبه شیشه ای بهترین گزینه است. در بسته بندی محصولات بهداشتی با طرح های پمپی، اسپری، قطره چکانی و دیگر انواع طرح ها، از جعبه هایی با جنس پلاستیکی، مقوایی (ایندربرد و پشت سفید)، فلزی و شیشه ای استفاده می شود.

1. بسته بندی کاغذی

کاغذهای بسته بندی مناسب برای محصولات آرایشی بهداشتی از جنسی است که به نسبت کاغذهای معمولی مقاومت بالاتری دارد. کاغذ کرافت، پوستی و سولفات و حتی مقوای ایندربرد از محبوب ترین نوع بسته بندی محصولات زیبایی از جنس کاغذی هستند. این نوع پکیج برای جداسازی محصول اصلی که جامد و خشک است از بسته بندی بیرونی استفاده می شود و حتی در حمل و نقل از لوزام آرایشی و بهداشتی محافظت می کند.

2. جعبه کیبوردی 

جعبه های کیبوردی در بسته بندی لوازم آرایشی و بهداشتی کاربرد زیادی دارند و برای صنایع تولیدی و توزیعی به صرفه هستند و جای کمتری در انبار می گیرند. این جعبه ها برای چاپ و چسباندن لیبل گزینه مناسبی هستند. جعبه کیبوردی را می توانید به صورت اختصاصی و متناسب با محصول خود برای طراحی سفارش دهید و پکیجینگ منحصر به فردی داشته باشید.

3. پاکت کرافت یا ساک دستی آماده

ساک دستی آماده پکیجینگ بیرونی هستند و برای حمل محصول طراحی می شوند. برای برندینگ و ایجاد طرح خاص روی پاکت بسیار مورد استفاده قرار می گیرد و ارزش محصول را افزایش می دهد. می توانید به سلیقه خود طرح و بسته بندی اختصاصی را انتخاب کنید یا با ما تماس بگیرید تا مطابق نیاز شما و بازار فروشتان، بهترین بسته بندی را برای محصولات بهداشتی تان آماده کنیم.

4. بسته بندی کنفی 

بسته بندی محصولات بهداشتی از جنس کنف را بیشتر در برندهای لوکس می بینیم که از پارچه ای از جنس کنف برای پیکیجینگ خود استفاده می کنند. این نوع بسته بندی قابلیت چسباندن لیبل روی خود ندارد، اما می توانید با چاپ برند روی آن، برند خود را معرفی کنید.

5. بسته بندی پارچه ای

کیسه های کوچک پارچه ای نیز از پرطرفدارترین نوع بسته بندی لوازم آرایشی و بهداشتی است و محصولات را لوکس تر از آن چه هستند نشان می دهد. در برندسازی بسیار موثر است و می تواند محصول شما را از دیگر رقبا متمایز کند.

بسته بندی لوازم آرایشی با مالتی پک

بسته بندی و پکیجینگ روی فروش و بازاریابی محصولات آرایشی و بهداشتی شما تاثیر زیادی دارد و باعث می شود محصول خود را از این بازار رقابتی متمایز کنید و نگاه مشتری را به سمت برند خود بکشانید. طراحی جعبه لوازم آرایشی باید به دقت و با حساسیت زیادی انجام شود و بهترین و با کیفیت ترین مواد اولیه در طول پروسه استفاده شود. برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحه “تاثیر بسته بندی محصولات آرایشی و بهداشتی بر مشتریان” ما مراجعه کنید.

مالتی پک تیم طراحی بسته بندی اختصاصی برای صنایع مختلف است و با داشتن سابقه ای بیش از 25 سال همیشه توانسته به کسب و کارهای کوچک و بزرگ کمک کند تا محصولات خود را در بازار مطرح کنند و سهم فروش بیشتری را در دست بگیرند.

تاثیر طراحی بسته بندی اختصاصی لوازم آرایشی در برندسازی

داشتن دیزاین منحصر به فرد در بسته بندی محصولات آرایشی و بهداشتی باعث تمایز برند از دیگر رقیبان در صنعت زیبایی می شود. شما برای این که در فروشگاه ها و در تلاش های بازاریابی خود دیده شوید باید متفاوت باشید.

اما این تفاوت به معنای عجیب و غریب بودن نیست! باید سعی کنید در طراحی بسته بندی محصولات بهداشتی خود بهتر عمل کنید. جعبه کاربردی و راحتی برای استفاده تهیه کنید، از طرح و رنگی که متناسب با هویت برند شماست بهره ببرید و آن طرح و نقش را آن قدر به خوبی برنامه ریزی کنید که وقتی مشتری آن را در بازار می بیند، برند شما در ذهنش تداعی شود. و این تنها با طراحی بسته بندی اختصاصی به کمک تیمی حرفه ای امکان پذیر است.

عوامل تاثیرگذار در بسته بندی باکیفیت محصولات زیبایی

طراحی بسته بندی لوزام آرایشی و بهداشتی کاری تخصصی است و نیاز به تیمی حرفه ای دارد که هم بداند نیاز مشتری چیست و چگونه می تواند آن ها را جذب کند و هم در بسته بندی اختصاصی و متناسب با محصول تجربه داشته باشد. هر چقدر محصول بهداشتی مرغوب، با کیفیت و از بهترین مواد استفاده کرده باشد، اگر بسته بندی با دقت و کیفیت طراحی نشود، آن محصول دیده نمی شود و در جمع کالاهای باکیفیت در نظر گرفته نمی شود.

حتما دیده اید در تبلیغات و فروشگاه ها که افراد محصولی را گران، لوکس و مرغوب می دانند که بسته بندی باکیفیت داشته باشد؛ برای آن ها در نگاه اول فرقی نمی کند داخل این بسته بندی محصول چقدر کیفیت دارد! نگاه ابتدا ظاهر را می بیند. حال اگر کیفیت بسته بندی و محصول همزمان بالا باشد، باعث خرید دوباره کالا و وفاداری مشتریان شما می شود.

محصولات آرایشی شما باید بسته بندی منحصر به فرد داشته باشند و یک سری فاکتورهای مهم را رعایت کنند تا بتواند در بازار رقابتی صنعت زیبایی دیده شود.

  • جنس بسته بندی: مواد اولیه بسته بندی و مقاومت جعبه در برابر ضربه، آلودگی و شرایط جوی در کیفیت محصول تاثیر می گذارد و البته انتخاب جنس بسته بندی باید بر اساس نوع محصول آرایشی و بهداشتی هم باشد.
  • طرح و دیزاین پکیج: دیزاین و طراحی بسته بندی لوازم آرایشی و بهداشتی باید متناسب با هویت برند، نوع محصول و عوامل بازاریابی دیگر باشد. رنگ، چینش طرح ها و حتی فونت در فروش کالا تاثیر مستقیمی دارد.
  • کاربردی بودن بسته بندی: هر چه بسته بندی لوازم بهداشتی کاربردی تر و راحت تر و متناسب با نیاز مصرفی مشتری باشد، بهتر به فروش می رسد و در نگاه او جذاب تر است.
  • کیفیت چاپ: هر چه قدر هم شما برای طراحی بسته بندی محصولات آرایشی و بهداشتی خود تلاش کنید، اگر چاپ آن باکیفیت نباشد و از ابزارهای پیشرفته استفاده نشده باشد، در نهایت بسته بندی باکیفیتی نخواهید داشت.

اطلاعات ضروری روی بسته بندی محصولات آرایشی

بسته بندی محصولات آرایشی بهداشتی علاوه بر آن که باید ابعاد مناسب و متناسب با وزن و جنس مواد آرایشی و طرح جذاب و گیرایی داشته باشد، باید روی لیبل آن اطلاعات لازم و ضروری در خصوص محصول هم درج شود تا مشتری بداند دارد چه محصولی را با چه مشخصاتی از چه برندی می خرد. در واقع پس از آن که مشتری جذب طرح بسته بندی محصولات آرایشی و بهداشتی شد، به سراغ خواندن اطلاعات روی آن می رود؛ که باید واضح، خوانا و اصولی به چاپ رسیده باشند. روی بسته بندی لوازم بهداشتی اطلاعات زیر درج می شود:

  • ترکیبات به کار رفته در محصول: از مهم ترین بخش های بسته بندی درج مواد تشکیل دهنده محصول است. ممکن است مشتری به دنبال محصولی با ماده خاص باشد و یا اینکه به چیزی حساسات دارد و نمی خواهد محصولی که تهیه می کند، آن ماده را داشته باشد.
  • تاریخ تولید و انقضا: طراحی بسته بندی محصولات آرایشی بهداشتی بدون درج تاریخ های مهم امکان پذیر نیست؛ به ویژه آن که بحث سلامت در میان است.
  • نحوه مصرف: هر محصول بهداشتی نحوه مصرف متفاوتی دارد، پس حتما باید روی بسته بندی مطرح شود.
  • موارد استفاده: روی بسته بندی محصولات زیبایی باید موارد مصرف و بایدها و نبایدها مطرح شود تا از استفاده بی رویه جلوگیری شود.
  • استانداردها: نمادهای استاندارد و سلامت کالا از مهم ترین بخش های هر محصول بهداشتی است.
  • اطلاعات تولیدکننده: برند و اعتبار شرکت تولیدکننده و توزیع کننده بسیار در فروش محصولات تاثیر دارد و باید حتما روی بسته بندی لوزام آرایشی و بهداشتی درج شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد لیبل های لوازم آرایشی و بهداشتی به صفحه “طراحی لیبل لوازم آرایشی” ما مراجعه کنید.

قیمت طراحی بسته بندی لوزام آرایشی و بهداشتی

هزینه و تعرفه طراحی بسته بندی اختصاصی محصولات آرایشی و بهداشتی به فاکتورهای زیادی بستگی دارد و یک رقم مشخص نیست. ابعاد جعبه، وزن محصول، جنس بسته بندی، تعداد، نوع طراحی و چاپ و بسیاری عوامل دیگر می تواند روی قیمت بسته بندی محصولات زیبایی تاثیر بگذارد.

برای اطلاع از قیمت دقیق نوع بسته بندی مورد نظر خود با مالتی پک تماس بگیرید. این شرکت با در دست داشتن بروزترین ابزارها و تکنولوژی ها و حضور کادری مجرب دست شما را برای انتخاب نوع طراحی بسته بندی لوازم آرایشی و بهداشتی باز گذاشته است.

طراحی بسته بندی لوازم آرایشی و بهداشتی صادراتی

دیزاین بسته بندی محصولات زیبایی برای صادرات باید با دقت و متناسب با نیاز مشتری در جامعه هدف جدید باشد تا شما تولیدکننده به اهداف فروش خود برسید. علاوه بر دیزاین مشتری پسند، باید در درج اطلاعات و استانداردهای بین المللی روی بسته بندی دقت کنید. و بسته بندی باید مستحکم و برای حمل و نقل طولانی آماده شود و ضربه نخورد. به ویژه در کالاهای صادراتی باید حتما وقت بسیاری در طراحی بسته بندی لوکس و شیک بگذارید تا بتوانید سهم بازار را به دست آورید.

سفارش بسته بندی لوازم آرایشی بهداشتی

برای سفارش بسته بندی اختصاصی از جمله طراحی بسته بندی پلاستیکی، کارتنی و مقوایی، قوطی های فلزی و تلقی، پاکت کرافت با زیپ کیپ، پاکتی و جعبه ای و هر آن چه نیاز شرکت شماست، با مشاوران مالتی پک تماس بگیرید.

021-44342330

دیگر نمونه های پکیجینگ لوازم آرایشی و بهداشتی

سوالات متداول

1. چگونه میتوانم سفارش خودم را ثبت کنم؟

شما می توانید با شماره 02144342330 تماس بگیرید یا فرمی که در ابتدای صفحه قرار دارد را پر کنید تا کارشناسان ما در کمترین زمان ممکن با شما ارتباط برقرار کنند.

2. انواع پکیجینگ لوازم آرایشی و بهداشتی چیست؟

بسته بندی کاغذی – جعبه کیبوردی – پاکت کرافت – بسته بندی کنفی – پارچه ای

3. عوامل تاثیرگذار در بسته بندی محصولات زیبایی چیست؟

جنس بسته بندی – طرح و دیزاین – کاربردی بودن آن – کیفیت چاپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *