فهرست مطالب:
طراحی بسته بندی خلاقانه روشی موثر در برندسازی و ارائه بهترین تجربه به مشتریانتان است. ایده ای که در بسته بندی ها پیاده شده ممکن است با توجه به نوع محصولی که می فروشید و به بازار عرضه می کنید متفاوت باشد. شاید بخواهید هدایای تبلیغاتی خلاقانه به مشتری ارائه دهید یا شاید بخواهید مواد غذایی و مصارف خوراکی روزانه افراد را تامین کنید و یا بخواهید در کنار جواهراتی که عرضه می کنید، با کمک بسته بندی های خلاقانه تجربه بهتری به مشتریان ارائه دهید.
فرقی نمی کند محصول و کالای شما برای چه صنعتی است، یک طراحی خلاقانه بسته بندی است که به خط فکری مشتریان کمک می کند تا هویت برند شما را دریافت کنند. حتی در ابتدایی ترین نیازها و کالای روزانه و ضروری افراد، این خلاقیت و پیاده کردن ایده های مبتکرانه است که نگاه مشتری را به محصول جذب می کند و حلقه گمشده فروش شماست. حتی پکیجینگ مناسب باعث خرید دوباره مشتری ها و وفاداری آن ها می شود!
سفارش بسته بندی اختصاصی محصولات شما
در کمترین زمان
6 ایده طراحی بسته بندی خلاقانه
شما برای محصولات مختلف خود و یا برای هدایای تبلیغاتی خلاقانه خود بسته بندی های مبتکرانه و نو نیاز دارید تا بتوانید در بازار نگاه مخاطب و مشتریان را به خود جلب کنید. در ادامه چند اصل و چند ایده طراحی بسته بندی خلاقانه را مشاهده می کنید.
1. پکیج های قابل بازیافت
از بسته بندی دوستدار محیط زیست و قابل بازیافت استفاده کنید. مانند پکیج ها و بسته بندی های کاغذی و یا جعبه هایی که می شود چندین بار از آن ها استفاده کرد.
2. طرح های ساده و مینیمال
هر چه طرح بسته بندی شما در حین خلاقانه بودن ساده تر باشد، بیشتر هم مشتری را به خود جلب می کند.
بیشتر بخوانید: چگونه لیبل طراحی کنیم؟ نکات طراحی لیبل حرفه ای
3. بسته بندی سرگرم کننده
با طراحی بازی روی پکیج محصولات خود مثل یا ایده های خلاقانه روی بسته بندی محصولات دیگر می توانید بیشتر مشتری را با برند خود درگیر کنید و نام و لوگو شما در ذهن او می ماند.
جهت سفارش لیبل های خلاقانه و تعاملی به صفحه “طراحی لیبل محصول” ما مراجعه کنید.
4. تاثیر رنگ در طراحی خلاقانه
در طراحی بسته بندی خلاقانه یکی از مسائل مهم انتخاب و ترکیب رنگ هاست. رنگ انتخابی شما باید متناسب با محصول صورت بگیرد و باعث جذب مشتری شود و معرف برند شما باشد.
5. خلاقیت در طرح و نقش
برندهایی مانند Milgrad در طراحی بسته های خود بسیار خلاقانه عمل کرده اند و در حین طرح مینیمال، با بازی با طرح و نقش پکیجینگ جذابی را به بازار عرضه کرده اند.
6. طراحی بسته بندی کاربردی
سعی کنید در کنار خلاقیت، بسته بندی های خود را کاربردی طراحی کنید. برای مثال برندی که اسپاگتی به بازار عرضه می کند، بسته بندی خود را طوری طراحی کرده که کاربردی باشد و استفاده از محصول مواد غذایی راحت تر صورت بگیرد.
بیشتر بخوانید: 18 ایده طراحی بسته بندی خلاقانه با هوش مصنوعی
طراحی بسته بندی خلاقانه مواد غذایی
رقابت در صنعت مواد غذایی بالا است و شرکت های تولیدی برای دیده شدن و برای بالا بردن آگاهی برند به سراغ طراحی بسته بندی نوآورانه می روند. چه محصول شما چای و قهوه باشد و چه خشکبار و حبوبات و چه برای مصارف روزانه باشد و چه برای هدایای تبلیغاتی، تا ابتکار به کار نبرید، نمی توانید به خوبی برندسازی کنید و فروش خود را افزایش دهید.
– خلاقیت در بسته بندی آجیل و خشکبار
بسته بندی آجیل و خشکبار باید خلاقانه و کاربردی و در عین حال مقرون به صرفه باشد. جهت سفارش بسته بندی خلاقانه آجیل و خشکبار به صفحه “طراحی بسته بندی آجیل” کا مراجعه کنید.
– بسته بندی لوکس زعفران
زعفران کالای گرانی است و باید طراحی بسته بندی خلاقانه و شیک داشته باشد. جهت سفارش بسته بندی های لوکس زعفران به صفحه “طراحی بسته بندی زعفران” ما مراجعه کنید.
– طراحی بسته بندی مبتکرانه قهوه
قهوه جزو مواد غذایی است که باید در برابر شرایط جوی به خوبی محافظت شود و در عین حال بسته بندی لوکسی داشته باشد تا بهتر به فروش برسد. جهت سفارش بسته بندی مبتکرانه قهوه به صفحه “طراحی بسته بندی قهوه” ما مراجعه کنید.
سخن پایانی
با طراحی بسته بندی خلاقانه آگاهی از برند خود را افزایش می دهید و مشتری های بیشتری را جذب می کنید. نمونه های پکیچینگ هدایای تبلیغاتی خلاقانه و محصولات مختلف به شما کمک می کنند تا بهتر تاثیر بسته بندی کاربردی و باکیفیت را در بازار مشاهده کنید و از آن ها ایده بگیرید.